☰ Menu

Panel użykownika

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

 

Zasady skupu

  • Skupowi podlegają tylko oryginalne, nigdy wcześniej nie regenerowane, nie posiadające śladów ingerencji czy ponownego napełniania, tonery i głowice atramentowe znajdujące się na liście skupu.
  • Głowice i tonery nie mogą być uszkodzone mechanicznie (pęknięcia, zarysowania, ubytki itp) i elektronicznie (przerwana czy wgnieciona taśma ze stykami), zardzewiałe czy skorodowane.
  • By dokonać transakcji nie trzeba zakadać konta i rejestrować użytkownika. Jednak oferujemy naszym Klientom możliwość rejestracji i dalszego podglądu swoich zamówień.

Przeznaczone do skupu tonery i głowice atramentowe należy wprowadzić w formularz skupu wpisując w okienko ilość posiadanych sztuk oraz kliknąć "Sprzedaj". Chcąc dodać kolejną pozycję, należy kliknąć "Wróć do sklepu" i ponownie wykonać tą samą czynność. Jeśli zostały wprowadzone wszystkie tonery i głowice atramentowe, należy kliknąć "Złóż zamówienie". Następnie należy wypełnić Dane sprzedającego, zaakceptować regulamin i kliknąć "Wyślij". GOTOWE!
Prosimy pamiętać o wydrukowaniu zamówienia w dwóch egzemplarzach, z których jeden należy dołączyć do przesyłki.

WYSYŁKA
Koszty wysyłki skupu pokrywa NADAWCA - SPRZEDAJĄCY.

Przesyłkę - karton należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu, by tonery lub głowice atramentowe nie uległy zniszczeniu. Na kartonie powinny znaleźć się: dane nadawcy skupu, opis SKUP ICPLUS (numer skupu). Wewnątrz kartonu należy umieścić specyfikację przesyłki oraz dokładne dane nadawcy, wraz z numerem telefonu i adresem e-mailowym (Wydrukowane zamówienie).
Prosimy również o zamieszczenie szczegółowych informacji o sposobie przyjęcia towaru, tzn. na kogo ma być wystawiony dokument (firma, osoba prywatna).

Tak spakowany i opisany karton należy wysłać na adres:
P.P.H.U. InterCom_Plus
Magazyn Pustych
Niskowa 589
33-395 Chełmiec

ROZLICZENIE
Czas na rozliczenie skupu od dnia otrzymania wynosi:
  • osoby prywatne do 7 dni roboczych,
  • firmy i instytucje do 14 dni roboczych.

W przypadku firm i instytucji po zakończeniu weryfikacji przesyłamy dokument PZ, na podstawie którego Nadawca wystawia fakturę VAT.
Zapłata następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas faktury VAT.
W przypadku osoby fizycznej zapłata następuje w terminie do 7 dni od daty rozliczenia skupu.

UWAGA!
Firma InterCom_plus zastrzega sobie weryfikację otrzymanego towaru. Jeśli towar będzie uszkodzony, o stanie otrzymanego skupu zostanie poinformowany Nadawca.

POSIADASZ NADSTANY MAGAZYNOWE?
Nie trać pieniędzy trzymając niepotrzebne tonery! Sprzedaj swoje nieużywane wkłady do InterCom_Plus i odbierz gotówkę!
InterCom_Plus kupuje nadmiar wkładów do drukarek od sprzedawców i użytkowników w całym kraju. Wielu naszych klientów nadal używa drukarek używających niechciane, zapomniane materiały eksploatacyjne, które są na stanach magazynowych.
Odwiedź nasz serwis skupu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych!


Skup oryginalnych


W czym mogę pomóc?

[X] Strona korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.